Confirmarea locului se face la fel ca în Runda a II-a, dar NUMAI de către cei care și-au schimbat statutul la afișarea rezultatelor după Runda a II-a: Confirmarea rămânerii în concurs, pentru candidații admiși la buget sau taxă, se face astfel:

Confirmarea rămânerii în concurs presupune:

ATENȚIE! Taxa de 500 lei se poate achita astfel:

  1. La Caseria Centrala a Universitatii (exclus perioada 31 iulie - 21 august 2017 cand este inchis);
  2. Prin ordin de plată, folosind datele de mai jos, iar dupa efectuarea plății sa ne trimiteți scanat ordinul de plată, pe mail, menționând numele și prenumele candidatului pentru care s-a efectuat plata, pe adresa admitere@utcluj.ro.

Beneficiar: Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca
Cod Fiscal: 4288306
Sediul: Str. Memorandumului Nr. 28
Județul: Cluj
Cont: RO35 TREZ 2162 0F33 0500 XXXX
Banca: Trezoreria Cluj

Așteptați primirea confirmării de primire a ordinului de plată.
Atenție! Dacă ați trimis ordinul de plată și NU primiți confirmarea până cel târziu în data de 31 august 2017, orele 13:00, pentru toate comisiile, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul 0264-401328.

Dosarele candidatilor admisi se pot retrage de la secretariatele facultatilor la care au fost admisi.

Dosarele candidatilor respinsi sau eliminati din concurs se pot retrage de la secretariatul facultatii la care au avut prima optiune pe fisa de inscriere.

Va dorim Vacanta Placuta!


Comisia:

PDF-uri: